søndag 1. februar 2009

LURER!!?

Nå er det en stund siden jeg har skrevet noe, men har blitt noen forandringer inne her så jeg skjønte ikke så mye til å begynne med :P Ikke veldi data nerd kan man si :)Har vært hos Tonje å Alex å spist middag på fredag. Det var kosli, stian å alex ble ganske fine i farta så det var moro ;)

I går var jeg på middag til geir, så med jeanette miii å så to filmer ;) Den ene var kjempe søøøt, og den andre var vel skummel men da dubbet jeg litt av ;P hehe.. blir så uvanlig trøtt av denne graviditeten atte :)Meen når jeg lå på sofaen å dubbet litt så ringte tlf min, og det var Julie. Trodde jeg skulle gå ut av mitt gode skinn.. hun var jo på fylla og hadde vel finni ut at hun skulle ringe å fortelle at hun var lei seg for det hun gjorde og sånn.. og hun ville veldig gjerne at vi skulle bli venner. Må nok tenke litt på den saken, men det hadde jo vært hyggelig det. Det hun gjorde er jo ikke noe i forhold til hva hun som en gang var min søster har gjort.Det er helt i orden at de er sammen og har det bra og alt det der, for all del, men er det vits å reklamere for hele verden at alt er så fint!? Det lurer jeg litt på.. Går det liksom ikke ann å ligge litt lavt i terrenget når hun vet hun har såret meg og skuffet meg mer enn noen andre noen gang har gjort. Det er hun som har driti seg ut å tråkket i mitt bed, og å si at jeg var en spesiell søster, så bør man vel ha såpass respekt for en person at man holder seg litt i bakgrunnen? Mulig jeg overreagerer men kan ikke noe for å mene sånn om det. Syns rett å slett det er det mest egoistiske noen har gjort noen gang, EVER!
Måtte bare få ut trykket litt ;)

Malene er i London å shopper ;) Skal handle med babyting til meg :) Gleder meg massse til hun kommer hjem.. ringte i sta og da var hun å handlet.. Billige sko og alt der. Hun har kjøpt seg nye solbriller, å de er sikkert kjempe fine, så de får sikkert jeg lyst på og ;) hehe.. Men nå skal jeg dusje litt jeg.. kanskje dra til bestefar en tur :)

XoXo Anja <3
16 Uker <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar